Det gör ont..

Allt är helt perfekt mellan mig och hjärtat.
Inget bråk i princip och vi bara njuter av att få vara varandras.
Vi träffas väldigt ofta och det gillar jag.
Det jävliga med detta är att jag saknar honom så mycket.
När det är såhär bra så vill jag vara med honom HELA TIDEN!
Jag vill inte att en enda sekund ska gå till spillo.
Men vi har hela livet framför oss, det får jag tänka på.. :)

Just nu mår jag ganska skit, eftersom Uffe har lunginflammation :(
Hatar att se honom så sjuk, han orkar inte göra ett dugg typ..
Men jag har tagit hand om honom och försökt få det att bli bättre.
Men vad jag än gör så jag kan ju inte få honom friskare så det gör ont.
Om jag kunde så skulle jag ta hans sjuka istället för honom!


Idag har jag varit jätteduktig. Det första jag gjorde var att tvätta en massa.
Efter det så pluggade jag och gjorde några läxor.
Mamma och jag övningskörde sen och det gick jättebra faktiskt.
Nu är jag helt slut, har ont i huvudet och saknar Uffe riktigt mycket! :(

image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0