How am I suppose to breath with no air?!

Jag hatar att det är så jävla svårt.
Jag har hållt mig väldigt bra, för din skull.
Men egentligen kryper sig paniken fram som vanligt.
Kan inte tänka på annat, mår bara dåligt.
Hur kan man må så dåligt utan en människa?
Jag vill bara få hålla om dig igen, känna din lukt och värme.
Få dra mina fingrar igenom ditt hår och se ditt leende igen.
Det känns som evigheter sen fast jag vet att det inte är så..
Jag önskar att jag inte var så jävla beroende av dig.



Matchen idag gick bara bra, förutom att jag sträckte mig i ljumsken.
Fyfan, jag kan inte ens lyfta på benet nu..
Men jag gjorde 2 mål och ett när jag spelade mitt mittfältare.. :P
Vi vann med 4-1 iallafall. Och imorgon är det seriepremiär på Roslagsbro.
Ska självklart kolla, ska även hejja lite på Flisan i smyg, bara för att hon är min bästa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0