Kärlek <3

Igår hade vi seriepremiär med Riala. Det gick åt skogen.
Vi förlorade med 4-2 och inte nog med det så fick jag spela innermittfält..
Fick hur mycket beröm som helst ifrån alla men det suger att spela där.
Jag vill fan vara där framme och göra mål! Inte lägga mackor så andra gör det.
Men inte nog med förlusten så har jag ont ljumsken fortfarande,
och jag kände igår att jag hade urinvägsinfektion, GULD! fan jävla skit!
Så det var bara att åka till sjukan och fixa medicin senare på kvällen..
Men allt blev så otroligt mycket bättre efter att jag kommit hem därifrån.
För Uffe överraskar mig och åker hem till mig för sleepover JAA <3
Låg och myste och titta lite på csi miami, underbart :)

Imorse så åkte vi till Norrtälje för att hämta ut medicinen och skjutsade hem Uffe.
Efter det så åkte jag och mamma till täby för att handla studentklänning till mig.
När vi kom dit letade vi efter den jag hade valt ut men den fanns bara i M,
men min underbara mamma kollar i alla provhytter och hittar i i strl S <3
Jag har ju egentligen XS men jag vill så gärna ha den och den funkade :)
Hittade även lite annat som tex den här på gina tricot för 79 spänn, blev förälskad!

image47



På valborg ska jag och Uffe grilla hemma hos Pontus med massa underbart folk.
Det ska bli så mysigt och jag längtar verkligen :)
Uffe skulle egentligen bjuda mig på middag eftersom vi har ettårsdag,
men han ska jobba så det blir så sent, därför gör han det på torsdag istället :)
JAG VILL HA VALBORG NU :D


Nu väntar jag på käk, som vi idag ska köpa på vallbygrillen :P

PS. Jag älskar Ulf Alexander Pettersson DS.

Kommentarer
Postat av: Anonym

xs? HAHAHA hur gammal är du egentligen.

2008-04-27 @ 21:25:46
Postat av: Ejja

Sorry för det där med innermittfältet. Har ni några fasta spelare där nu sen jag och Emelie drog? Hade jag vart med så hade jag sett till att lägga några snygga mackor till dig så du fick göra mål ;)

2008-04-28 @ 11:17:45
URL: http://angelicatillaeus.blogspot.com
Postat av: Elin

Det spelar inte så stor roll på hur gammal man är, utan mer på hur stor man är.. du är väl förmodligen mycket större än vad jag är.. tråkigt för dig :( det finns något som heter TRÄNA!

2008-04-29 @ 10:22:37
Postat av: Elin

Ja det suger :P Nja, jag vet inte riktigt.. på seriepremiären börjader sofie och jossan där men jag vet inte om de är fasta spelare :P Ja det vet jag att du hade ;)

2008-04-29 @ 10:24:30
Postat av: Ejja

sofie strandberg?

2008-04-29 @ 17:31:27
URL: http://angelicatillaeus.blogspot.com
Postat av: Elin

Nää, spehar!

2008-05-02 @ 16:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0