Nationella skitprov!

Sitter och skriver nationella provet i svenska.
Vi ska skriva om sagor och jag ska skriva om en saga som betytt mycket.
Och självklart måste den då betyda mycket pga dig!
Såhär blev det;

En saga som har betytt mycket för mig är Törnrosa.
Jag tror att det är för att jag känner igen mig ganska mycket från den sagan, och mitt egna liv..
Den sagan fick mig att gå och tro på äkta kärlek, att det fanns en prins för mig någonstans därute också.
Jag har inte gått runt och letat utan låtit kärleken komma till mig istället, precis som i filmen.
Och en dag så bara hände det. Kärleken i mitt liv dök upp.
Och precis som i sagan, så kändes det som att innan jag träffade honom så hade jag varit i djup sömn.
Han fick mig att för första gången i mitt liv känna mig riktigt levande.


Fan varför kan jag aldrig sluta tänka på dig?



Såhär känner jag för det här provet;

image46

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0