Underbar dag.

Dagen började inte så bra, hade satt klockan på fel tid och missade bussen.
Är duktig och kommer ihåg matteboken men glömmer den på hållplatsen.
Får reda på lite dåliga nyheter i skolan, men idag spelade det ingen roll.
För jag fick sen åka till min älskade Ulf Alexander som tråkigt nog var sjuk iofs :S
Men jag älskar att få ta hand om honom! Och han var helt underbar.
Trots att han hade typ 39graders feber så myser han med mig och är glad.
Har inte varit såhär glad och det har inte känts såhär bra på typ över ett halvår..
Just nu peppar peppar ta i trä, så känns det som att det kan bli bra.


Hämtade ut mina studentkläder idag, blandade känslor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0