You're the one thing I got right.

Kom hem från vårat träningsläger i Skåne igår, det har varit roligt.
Det har gått riktigt bra för mig faktiskt och känner verkligen suget efter fotboll igen.
Innan träningslägret hade jag tänkt sluta på fotbollen helt men nu tänker jag fortsätta.
Skulle vilja satsa 100% men pga handbollen kan jag tyvärr inte göra det..
Men jag ska iallafall satsa så mycket det går även om jag inte kommer spela i A-laget.

Det roligaste på träningslägret var Lennart!
Han berättade när han var med i ett punk band när han var yngre.
Han hade spelat gitarr helt naken och att det var riktigt uppskattat.

Sen hade vi inspark för dom nya spelarna och en av dom klädde ut sig till Lennart.
Innan dom gick upp på scen fixade dom sig utanför och Lennart var tvungen att gå på toa.
Några sekunder senare hör man skrik och då har Lennart stött på henne och när han
kom tillbaka till bordet berättade han;
"Jag blev så rädd, jag går bara runt hörnet och där står jag!"
Det var så jävla likt och det var riktigt roligt :)


Träffade mitt hjärta igår, hade saknat honom så mycket!
Vi kollade mest på tv och myste en jävla massa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0