080808

Varje dag går åt åt att hoppas på att allt ska bli bra igen.
Jag gör precis allt för att visa att det går, men det räcker kanske inte.
Jag vill somna i dina armar igen, veta att du är bara min.
Gråtattacker varje dag, och jag förstår ibland inte varför..
Jag önskar att du vet snart, för ovissheten tar död på mig!

Den 25e börjar det igen, och jag ska klara det nu!
Och handbollen har startat ordentligt igen, och jag älskar det!

Idag ska jag baka med min mamma och springa en massa,
jag har inget liv längre.. Vill få vara med dig igen, saknar.. :(

Kommentarer
Postat av: Diddi

Usch hoppas allt blir bättre...:/

2008-08-15 @ 09:43:16
URL: http://dmathisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0