20070430

Min kärlek till dig är som ett dödligt virus.
Det har spridit sig i hela kroppen och försvinner inte.
Men det låter så jäkla negativt, och det är du inte.
Du är det bästa som kunde hända en idiot som mig.
All den kärlek du gett, all den kärlek du tillät mig att få ge..
Att få ligga och bli omhållen av dig idag, att känna ditt hjärta emot min kind,
det fick mig att inse att den här pirrande känslan i kroppen, rusande blodet,
bubblande skrattet och kärleken som väller över, kommer aldrig att försvinna..
Det kanske inte alltid kommer vara så intesivt, men kommer alltid att finnas där.
Ja det fick mig att inse att du är den mitt hjärta har valt att älska livet ut,
oavsett om jag måste leva livet utan dig så kommer jag alltid att älska dig,
och du kommer alltid att vara den jag ville leva hela livet med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0