Hatdag, for sure!

Ja idag kommer bli en lång, ledsam och dålig dag.
Jag vaknar, och känner att benen är påväg hem till dig.
Jag hatar verkligen såna här dagar, när jag bara vill ringa,
komma hem till dig, skämma bort dig och stanna där!
Vad jag önskar att du kände så, men att du då kom hit..
Speciellt efter igår. Du tycker väl inte att det är så märkvärdigt,
du tänker väl förmodligen inte på hur illa det kunde ha gått,
även om det som tur var inte gjorde det den här gången..
Jag fick se dig igår tack vare en fuling av mig, jag ångrar mig inte.
Jag vet att du är smart och redan hade listat ut det själv..
Men hur gör jag nu då? Nu måste ju du vilja träffa mig, ofta det händer..
Just nu känns det som att det aldrig skulle hända att du ringde och sa;
"Hej, ska vi träffas en stund idag?"
Jag vill säga det som kan få dig att komma hit,
som kan få dig att ändra dig.. Men det finns inte, eller hur..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0