Helt slut

Gårdagen var mycket trevligt med massa goda drinkar :)
Mycket folk och mycket fylla, och slagsmål också.
Tyvärr finns det vissa som är lite för på mig och det var jobbigt.
Jag får ha pappkasse på huvudet i fortsättning så kanske jag slipper det.
Det var iallafall härligt att träffa en massa människor och vara glad.
Men jag är inte stolt över mig själv iallafall, skit..

Idag har jag spelat fotbollsmatch, och nu är jag så jävla trött.
Jag har så jäkla höga krav på mig själv så det slutade med tårar efter matchen.
Att missa två superbra lägen är inte okej och jag är så förbannad på mig själv!
Det enda jag är nöjd med är att jag var så pigg och orkade springa så mycket.
Ikväll får vi se vad som händer, vill hitta på någonting iallafall.
Jag vill träffa dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0