jag orkar inte mer..

Jag saknar ditt leende och ditt skratt så fruktansvärt mycket.
Jag saknar hur du alltid fick mig på bättre humör såna här dagar.
Du retade mig lite, höll om mig, pussade mig och allt kändes bra igen.
För jag kände att det spelar ingen roll hur mycket skit jag har i livet,
för jag har det bästa som en människa kan önska sig, och jag är i hans armar.
Jag saknar dina pussar på min näsa,
jag saknar att du ringer och säger; "jag är utanför din dörr nu" och "jag älskar dig elin",
och jag saknar alla våra bra dagar, dom var för få men dom vi hade var underbara.
Jag vill så gärna tro att du vill ha såna dagar igen..
Jag vill så gärna tro att du kommer reta skiten ur mig,
att du överraskar mig med att vara här, och att du kommer hålla om mig igen.
Jag förstår att du inte vill vara med mig, jag har varit så värdelös och är,
men att gå runt och veta att jag kan vara så mycket bättre men inte få visa det,
det gör så fruktansvärt ont i mig.

Nej jag borde flytta långt åt helvete.. jag är så jävla patetisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0