mardröm

Fy fan inatt drömde jag det läskigaste ever!
Jag var ute och då kom ett flygplan över mig och krascha längre bort.
Sen helt plötsligt så är Uffe i det där planet och jag säger att han måste ut.
Det blir en jävla smäll och jag springer in i skogen och trycker mig mot en brant
eftersom det kommer ett eldhav flygande emot mig.
Planet följer med på något jävla vis och åker rakt in i en bergvägg.
Där sitter det fast och jag är helt förtvivlad och ska dit och hitta honom.
På vägen dit så är det en massa bitar från människokroppar på vägen.
Jag får panik och kan inte ta mig dit nästan.
Jag är helt säker på att han är död och bara skriker och skriker.
Men på tillbakavägen (vet inte var jag var på väg) så hör jag någon dunka på rutan.
(fattar inte hur jag kunde höra det när det är mot en bergvägg men) och där sitter han.
Och sen helt plötsligt kan jag ta mig dit och då finns det inte ens ett fönster där.
Det är då jag ser att hela familjen sitter där och alla börjar röra på sig.
Jag säger att dom måste vara lugna och sätta sig i fram för att det kan ramla ner.
Sen helt plötsligt så kan vi bara bära ner planet från väggen haha :P
Då kommer han ut och går direkt till mig och ger mig en hård kram.

När jag vaknade så grät jag, det kändes så jävla verkligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0