Today is a good day!

Jag måste säga att idag känns som en otroligt bra dag.
Jag är glad idag! Jag ska på kräftskiva och träffa massa folk.
Äntligen ska jag slippa att bara sitta hemma.
Jag ska dricka en massa gott och jag ska dansa,
jag ska dansa tills benen säger åt mig att sluta.
Jag ska försöka att inte tänka på dig ett dugg,
och jag ska försöka att få in i skallen att det går bra utan dig.
Och jag SKA INTE sakna dig, jag ska inte vilja springa hem till dig inatt,
jag ska inte vara ledsen över att jag inte vaknar bredvid dig imorgon som jag brukade.
Och när jag väl har gjort det ska jag vara stolt och känna att jag kommit ett steg längre!

Kommentarer
Postat av: slemsi

heja Elin!

2008-08-22 @ 12:22:53
URL: http://baramills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0