Vilken dag.

Idag har jag varit glad i några minuter,
idag har jag fått skratta och må bra i några minuter.
Det är helt otroligt hur bra du får mig att må, mitt i allt det här.
Och vad gör du? ingenting! Du är dig själv, och du är bäst.
Jag har fått se dig le och jag har fått höra dig skratta.
Det är det bästa som finns att få se och höra dig glad.
Sen har du skrämt skiten ur mig i några minuter också.
Jag såg framför mig hur du låg blodig och allt, usch och fy!
Tur att du är en snabb jävel, usch tänk om du inte hade varit det.
Vad som helst kan hända, vilken sekund, minut eller timme,
och jag hatar att jag missar så mycket tid med dig.

Jag är fortfarande jag, men en bättre jag.
Jag har ändrat mycket av det negativa,
och jag hoppas att låter mig visa dig det.
Låt mig få visa dig att jag kan göra dig lycklig.

Kommentarer
Postat av: Josephine

uuuh :( ja, det är så jävla patetiskt och varenda gång det händer blir jag lika jävla arg och ledsen.

2008-08-25 @ 23:49:20
URL: http://josephineilola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0