What i've become

Jag hatar personen jag har blivit.
Jag hatar att jag gråter varje dag.
Jag hatar att ingenting jag gör blir rätt.
Jag hatar att vad jag än gör så räcker det inte.

Jag är så jävla rädd för att vara ensam.
Jag är så jävla rädd för att vara utan dig,
och jag är så rädd att förlora dig helt..

"Nästa gång jag tittar till mobilen SKA du ha hört av dig! :)",
nu känns det som att det värsta som finns är att höra ifrån mig..
Jag medför bara en massa skit, och jag vill att du ska känna sådär igen.

Du har sagt att jag är allt du någonsin önskat, att jag är den finaste,
underbaraste och vackraste människan på jorden,
men jag känner mig verkligen som världen sämsta människa.
Jag vill bara vara någon du inte kan vara utan,
någon du aldrig vill vakna utan, någon du vill leva med..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! :D Var du med eller tittade på Vattenkriget på Gärdet idag? :D

2008-08-08 @ 20:14:23
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Anonym

du ÄR den finaste,

underbaraste och vackraste människan på jorden.

och om det är någon som inte förstår det, så behöver du inte den personen.

håll ut, det blir bättre.

du är stark, elin.

2008-08-12 @ 00:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0