Det gör lika ont igen

I natt har jag inte sovit någonting alls, och ögonen är svullna som aldrig förr.
Mitt hjärta värker precis lika mycket som förra gången, och allt känns likadant.
Och jag kan inte förstå hur man kan göra såhär, utan att jag får chansen att visa något.
Hur man kan såra mig precis lika mycket igen, till ingen nytta alls.
Och jag är tillbaka på ruta 1 igen, det är verkligen så, jag mår lika dåligt igen.
Jag vet inte om jag ska vara arg eller ledsen, men just nu är jag både och.
Jag trodde jag var värd mer än såhär, jag trodde jag skulle få visa dig att det går.
Att bara vi vill så skulle vi kunna lösa allting och att vi båda skulle vinna på det.
Men nu står jag här igen, ensam, med ett hjärta krossat igen, och undrar vad jag gör fel.
Varför förtjänar jag inte att få en sista chans?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0