:)

I natt har jag inte sovit ett dugg igen, blir fanimej tokig!
Magen strular och tankarna har brottning i huvudet på mig.
Om jag inte kan somna i natt så slår jag mig själv så jag däckar!

Idag är jag jättefin i skjorta som jag köpte för längesen,
men det är första gången jag använder den idag :)
Vi ska äta kinabuffé idag, ovanligt att vi gör det haha!
Sen ska vi sluta tidigare och då ska jag till norrtälje.
Jag ska överraska någon jag tycker väldigt mycket om,
jag tror nog att han kommer gilla det, vem skulle inte?! :P
Sen ska jag försöka få med mig Yvonne hem,
och sen blir det väl fix inför imorgon och klä granen :)

Kommentarer
Postat av: Emilia

goood jul elin :)

2008-12-23 @ 11:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0