Gull

I söndags tränade jag min riktigt första träning som en Roslagsbrospelare.
Det var riktigt kul och jag ser fram emot säsongen.
Kvällen efter det var inte kul alls, jag hatar att gråta framför mina vänner.
Men det var så skönt att ha Yvonne där som höll om mig..
I måndags hände inte mycket alls, tränade bara.
Igår däremot var en otroligt mysig dag och det hände mycket.
Yvonne och jag sov ut länge, till 12, vilket var riktigt skönt.
Sen åkte vi till tippen med lite skräp så det blev finare i lägenheten.
Vi solade i 20 min så nu är jag faktiskt lite brunare.
Vi käkade lunch på kinarestaurangen, och sen handlade vi mat på flygis.
Jag älskar när det hela tiden händer grejer, så att jag slipper tänka.

Just nu sitter jag i skolan, ska göra lite nytta.
Senare ikväll har jag blivit bjuden på middag, ska bli trevligt.
Så idag händer det mycket saker också, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0