Mysipys

I Onsdags spelade jag match i Karlstad, vi vann med 29-25, väldigt skönt!
Jag fick massa smällar i ansiktet, blev så förbannad på dom!
Dom spelade så äckligt fult asså, jag hatar såna lag som inte spelar handboll..
Vi kom hem sent så Hannah sov hos mig (:

Igår så åkte jag till Yvonne som vanligt där jag var själv.
Jag åkte och handlade mat och hade det trevligt för mig själv.
Senare fick jag en skön och oskön massage haha :P
Jag är öm som fan nu, men det går nog över :)
Sen blev jag bjuden att titta på en film också som jag inte hann följa :P
Och sen fick jag skjuts hem, mycket snällt :)

Idag ska jag ut med Rickan, ska bli trevligt tror jag.
Om jag blir pigg snart, är så jävla trött som vanligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0