stanna här

det tar sin tid att lära sig leva ensam
alla kloka ord som menat väl hjälper knappast nu
när jag ligger här och undrar om jag gjorde nått fel

vill inte tänka tanken jag vet det var längesen
som det kanske kunde ordna sig och bli bra igen
men du är trött på mina frågor om varför allting känns fel
och jag kan inte hålla masken i ditt elaka spel

så jag ger mig, du får som du vill
men stanna här och ge det en chans till
det blir den sista som vi får, som vi får...

och tror du det betyder att jag inte vågar se dig gå
en rädsla att förlora en dröm jag alltid trott på
om du kunde läsa mina tankar så skulle du se vem jag är
ett barn som inte vågar öppna sina ögon och se

så jag ger mig, du får som du vill
men stanna här och ge det en chans till
det blir den sista som vi får, som vi får...

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

Fin blogg :)

2008-12-28 @ 23:33:51
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0