Underbart!

Igår var en trevlig dag =) Massa wii och pizza.
Sen senare åkte jag och jeppe och kollade på b lagets match.
Jag satt med laget och skrattade som vanligt :)
Efter matchen åkte jag hem till Hannah och vi tittade på madagaskar 2 :P
Jag fick inte lägga mig, så jag tvingade ögonen att vara öppna.

Imorse försov Hannah sig så vi stressade ihjäl oss till hennes match.
Dom vann mot Rimbo som dom mötte och mamma var med :P
Sen hade jag egen match som vi vann med 38-35 :)
Min bästa match hittills, 7 mål. Dock missade dom 1 så det kommer stå 6 i tidningen :S
Riktigt kul att spela, fiii fasen vilken kämpainsats, jag är så otroligt stolt!!
Efter matchen stressade jag iväg på julbord på johannesbergs slott, och nu vilar jag.
För första gången på typ en månad så ska jag sova hemma :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0