Usch

Inatt har jag inte sovit ett enda dugg tror jag, inte ordentligt iallafall.
Har vridit och vänt på mig och tänkt hela natten :/
Och idag har jag mått skitkonstigt. Hjärtat har dunkat så strange..
Det har dunkat så jävla hårt och snabbt så jag har blivit andfådd,
och jag sitter liksom vid en dator. Jätte obehagligt kändes det.. :S
Nu slutar jag jobba om typ en timme och då är det bara hem och städa.

Idag fick jag höra en grej om en bra kompis och det gjorde mig ledsen.
Att vissa kan vara så puckade och inte inse vad man har!

Och idag har jag köpt julklapp åt min lillebror som jag är nöjd över!
Det är någonting som jag kommer sno själv för den är så snygg :P
Och jag har fått julklapp av jobbet, men jag var för liten för glöggen,
så jag fick toffifee istället, men men jag gillar ändå inte glögg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0