Broken

Igår bröt jag ihop för första gången sen du åkte.
Jag stod och tittade mig själv i spegeln i badrummet.
Jag såg hur du lutade dig mot min axel med huvudet
och tittade på mig genom spegeln, som du brukar.
När jag började borsta tänderna såg jag hur vi stod och borstade tillsammans,
och jag gav dig en puss med skummet runt hela munnen, som jag brukar.
När jag la mig i sängen såg jag framför mig hur du la dig nära, höll om mig
och pussade mig, och hur jag somnade på ditt bröst, som jag brukar.
Och på morgonen såg jag hur du vände dig om och väckte mig
med en puss på kinden, som du brukar.

Jag försöker glömma, men blir påmind av dig i nästan vad jag än gör.
Hela huset är fullt av minnen utav dig, och just nu gör det mig inte glad..
Jag kan inte bada, för jag vill att sista gången var med dig..
Fjantigt jag vet.. Jag saknar dig, det gör så ont i mig!
Det känns som att jag lever i en mardröm, väck mig!
Det känns verkligen som att jag dör lite för varje dag som går..
Jag går runt med en stor del som fattas, jag orkar inte mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0