Dör

Det som gör så ont när jag tänker på det och får mig att få svårt att andas,
är att jag kom igår för att jag ville visa dig att jag inte kan vara ifrån dig.
Jag ville ge dig något för att visa att jag förstår och inte är arg.
Jag ville få vara nära, känna din lukt, få krama om dig och aldrig släppa taget!
Men allt gick snett jag vet, och jag gick över gränsen jag vet!
Jag var så arg och sa saker som jag inte menade, det exploderade i huvudet på mig.
Jag hoppas att du kan förlåta mig och kanske förstå.
Jag hoppas att du känner som jag och känner att du måste ha mig i ditt liv.
Jag kommer gå och hoppas att jag betydde så mycket för dig att du inte kan vara utan mig.
Mitt hjärta värker, snälla få det att sluta, du behöver bara vara min vän!
Jag förstår verkligen att du hatar mig, det gör jag, och därför gör allt så ont.
Jag kan ta att jag fölorar dig, det gör ont men det går.
Men att inte få ha dig i mitt liv alls klarar jag faktiskt inte av, det gör jag bara inte.


Jag kommer inte skriva på ett tag eftersom jag inte orkar göra någonting just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0