Fitta

Jag börjar tro att mina tårkanaler har superkrafter..
Ligger i min säng och mår piss och lyssnar på världen härligaste låt:
Kate Perry - I kissed a girl. OMG den är så superskön!
Får se om jag orkar göra morotsstavar med dipp sen också, mums.


Såhär snäll tjej är jag, kanske världens gulligaste och snällaste
Det här kan ni andra inte göra åt eran älskade själva ;) HAH

Jag klickar i vilken rad och stol min älsklings familj ska sitta på till Bulgarien

Sen skrev jag även en remark att ingen får flytta dom, gulliga jag


Och det händer lite då och då att det finns lite roliga norska namn (inget illa menat till er norrmän uffe) ;)

Jag skulle då aldrig vilja heta Getrud Langballe,
fast dom vet iofs inte att det är snopp vi svenskar tänker på :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0