Halloj

Igår spenderades dagen hos Uffe.
Vi låg och tänkte ut vad han behövde ha med sig imorgon.
Jag var självklart morsa och sa; smörj in dig ordentligt osvosv!
Jag har inte riktigt fattat att vi ska vara ifrån varandra i 4 veckor :(
Jag kommer ihåg förra sommaren, 2 veckor var det då och usch :S
Som tur är så kommer Flisan spendera en vecka med mig förhoppningsvis :)

Just nu sitter jag och dricker cola för att överleva dagen, gillar inte kaffe..
Till lunch blir det kinabuffé så det ser jag fram emot!
Och ikväll kanske Flisan kommer och sover hos mig :D
Hon ska sova hos mig en massa, eftersom det är jobbigt att sova själv just nu..

JAG SAKNAR UFFE REDAN :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0