Hurt

"Man ska inte sörja över det man saknar, utan glädjas åt det man har"

Jag hatar att min hjärna känner olika saker hela tiden, kan den bestämma sig!
Idag har jag ont i magen, ont i huvudet och allmänt slö..
Kan bero på brist på sömn och lite mat, förmodligen..
Något som är bra med det här är att jag har i princip slutat äta godis!
Jag känner mig så otroligt ensam, det är det jobbigaste..
Flisan kommer dock hem idag, äntligen :D
Och hon har lovat mig att hon ska sova här en massa, skönt :)
2 dagar kvar, sen känns det som att allt är över och en bit av mig dör när jag tänker på det.
Jag hatar att jag kommer gå och hoppas och hoppas och sen kanske allt blir åt helvete.
Egentligen tror jag ju på det värsta men jag hoppas ändå :(
Och nu vill du inte träffa mig innan du åker, när jag inte trodde jag kunde bli mer ledsen så blir jag det.

Kommentarer
Postat av: N I C O L E

Ha en bra dag

2008-07-13 @ 10:40:55
URL: http://kiwiz.blogg.se/
Postat av: Sojung

jag försöker också att sluta äta godis!

2008-07-13 @ 10:43:49
URL: http://sojung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0