Jävla skit

Har precis tagit lunch i typ 5 minuter, åt mindre än halva.
Igår gick det bra att äta, åt nästan en hel pizza (vad hände?!),
men min aptit har i princip varit = 0 och jag har inte ätit godis på hela veckan.
Och dom som verkligen känner mig vet att det aldrig går en dag utan någonting.
Börjar faktiskt bli riktigt orolig, och jag vill heller inte trycka i mig när jag inte vill ha.
Den här tomheten jag känner vill inte försvinna, när jag är med dig känner jag mig hel.
Men så fort jag går så svämmar känslorna över och jag vill bara försvinna.
Jag är så fruktansvärt rädd! Det är verkligen en del som fattas utan dig.
Och jag vill göra allt för att få dela allt med dig, skapa minnen för livet.
Jag vill inte behöva leva utan dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0