Känsla

Den här känslan skulle vara underbar, om vi vore två om den.
Vilken trygghet, gud vad skönt det skulle vara att vara på samma nivå.
Men vi är inte två, och det gör att den skrämmer skiten ur mig.
Då är det den värsta känslan istället, ovisshet och oroligt.
Jag vet precis vad jag vill, jag skulle ge precis vad som helst för att få det.
Kommer du också att känna så någon gång?

Jag vill lägga mitt hjärta i din hand.
Säga; ta dig en noga titt, ser du att det håller på att ruttna?!
Jag vill också säga att du vet hur du ska rädda det.
Det är du som ger det syre med din underbara kärlek.
Och även om du säger att du vet hur jag känner för dig,
så kan du verkligen inte förstå.
För mig är du skälet att fortsätta leva..
Jag vill lära från dig, jag vill leva för oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0