Tröttast i världen

Åh jag är så fruktansvärt trött så jag somnar snart här på jobbet.
I lördags efter att ha varit med Yvonne och käkat så åkte jag till Flisan.
Vi satt och väntade på Jonas och Uffe vid busstation i 1 timme :S
Sen när dom kom pratade vi lite, vi drog hem och dom till mobergs.
Direkt när vi kom hem så gick vi och la oss för vi var trötta.
På morgonen när vaknade vi av att det lät som 15 elefanter kom.
Då kom hennes kusin med kille och hennes syrra haha :P
Det första jag gjorde då var och ge henne en stor kram,
sen skrattade vi i 45 minuter och sen gick vi upp till en underbar frukost.
Det fanns pannkakor, bacon och ägg och mackor med massa pålägg.
Efter det så åkte vi till svanberga och badade, åkte moppe :P
Vi åkte sen tillbaka och spelade minigolf med Uffe och Jonas.
Jag skulle egentligen äta hos flisan sen men uffe skulle titta på aik..
Så det var bara att åka hem till uffe och titta på det och sen gick vi upp till mamma.
Hon var inte hemma, tråkigt :( Uffe var så trött så han typ sov där :P
Sen åkte jag hem och sov, det var skönt!

Var hos naprapaten imorse, ryggen vill aldrig bli bra och det gör så JÄVLA ont!
Jag hatar att jag inte får sitta i kors med benen eftersom jag alltid gör det..

Jag är så jävla rädd, snart bara en vecka kvar..
Hur ska det gå? Kommer allt vara över eller ger du mig en chans?! :(
Jag hatar att jag inte kan glömma och gå vidare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0