I'm addicted to the way I feel when I think of you!

Kommer du ihåg?
Jag la mig åt sidan, vågade inte ligga åt samma håll.
Ryser till av att du helt oväntat lägger din arm runt mig.
Efter ett tag vågar jag vända mig och vi tittar på varandra i en evighet.
Jag skakade och det var en hel myrstack i uppror i magen på mig.
Och jag tänkte: Är det en dröm? Att man kan vara så otroligt vacker..
När dina läppar mötte mina kändes det inte verkligt!
Mitt hjärta dunkade i minst 250km/h och jag blev alldeles varm i kroppen.
Jag visste redan då att mitt hjärta alltid skulle tillhöra dig.
Den dagen, är och kommer alltid att vara den absolut bästa i mitt liv!

1 år och två månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0