Fredagen.

Idag gick jag upp alldeles för tidigt och åkte till hjärtat.
Vi skulle på hans farfars begravning :(
Fick sitta med dom och lägga en ros på kistan,
jag kände mig verkligen som en i familjen.
Efter den fina begravningen så åt vi smörgåsbord.
När allt det var klart åkte vi hem och bytte om,
för vi skulle hälsa på hans farmor på sjukhuset.
Sen kom pappa och hämtade mig och nu väntar jag på mat.
Det blir grillat med färskpotatis och sallad, mums mums!

Imorgon blir det match med Riala och sen vila och sova!
Jag är så fruktansvärt trött i kroppen och i huvudet nu.
Är så förvirrad så det ger mig en rejäl huvudvärk :S
och det är bara 7 dagar kvar till min student!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0