Godmorgon

Just nu är jag tom i huvudet. Jag kan bara tänka på hur mycket jag älskar Uffe.
På hur jävligt äckligt mycket man kan sakna någon!
Varenda jävla gång jag träffar honom så pirrar det i kroppen, hjärtat värms upp,
ett stort leende inombords och på utsidan, hjärtat slår lite hårdare,
och jag kan inte sluta tänka på vilken tur jag har haft som fått dela 1 år och 2 månader med honom.
Men ändå så är jag tom just nu, förvirrad, ledsen..
Sommaren kommer nog att bli otroligt ensam, vilket gör mig rädd.

Idag kommer jag inte orka göra någonting speciellt! Jag ska ligga kvar i sängen ett tag till.
Lyssna på underbart bra musik ska jag göra, det känns alltid bra.
Sen ska jag duscha och spela lite nintendo wii.
Kanske måste äta något också, det är jag riktigt dålig på just nu.
Ikväll ska jag titta på em-finalen, förmodligen ensam. Förväntar mig inget annat..
Uffe ska egentligen komma, men han jobbar imorgon så han orkar nog inte,
men jag hoppas iallafall på ett mirakel :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0