Jävla golf!

Golfen gick åt skogen, vilket inte var oväntat. Den bästa rundan fick jag 53, uffe 41 :S
Han är så äckligt bra så man kan inget annat än att känna sig värdelös när man spelar!
En gång blev jag så lack så jlag höll på att svinga klubban åt helvete, men ångra mig i sista stund :P
Då kommer Uffe och håller om mig och säger; du är så söt när du är sur.
Kan man annat än att bli glad då eller? Även om jag blev lack redan hålet efter :P
Sen ett annat hål när det gick åt skogen så säger han;
Du kan ju trösta dig med att du är sexig när du spelar (typ)
Som att det tröstar mig :P Jag ville ju fan vinna över honom, men det kommer jag aldrig lyckas med!
Sen när vi går till bussen så skulle han hålla om mig men ger mig en hård armbåge i tinningen istället :S
Fy fan vad ont det gjorde alltså, jävla misshandlare :P
Hela vägen till bussen går vi vid ån och tittar efter fisk, mys (:

Sen så skulle jag ju hitta på något speciellt att göra med honom, men det suget tappade jag.
Jag önskar att jag fick höra; åh gud vad gullig du är, ser fram emot det! något i den stilen..
Han är så svår att få nöjd alltså, vet inte om jag vågar hitta på något för det lär bli fel :P
Nejdå men jag lär hitta på något ändå och visar han inte uppskattning då så då jävlar!
Frågan är vad fan jag ska hitta på, vill ju komma på något bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0