Saknade Flisan :(

Igår spelade jag som sagt match mot bkv och hade sett fram emot det,
men när jag såg att Flisan skulle vara med så var det inte lika kul :(
Jag vill aldrig spela mot henne, jag vill spela MED henne!! :'(
Dom vann med 2-0, inte så konstigt när vi hade så unga spelare med..
Men vi kämpade på riktigt bra iallafall och jag är stolt över laget ändå.
Fick en kram innan av flisan och en STOR och lång efter matchen :)
Har saknat henne så fruktansvärt mycket, otroligt att man kan tycka om
en människa så mycket som jag tycker om henne, min bästaste <3
Hatar att jag inte träffar henne så ofta men måste bli bättre på det i sommar!
Efter matchen blev jag erbjuden att sova hos Uffe som man inte tackar nej till.
Klockan 12 så känner vi att vi är hungriga båda två så vi gör en pastasallad ala Uffe :P
Det var supergod och den fick 5 av 5 toasters haha ;D
Så den salladen blir det i sommar på vi ska ha picknick eller dylikt (:

Idag skulle Uffe iväg och fiska med Jonas så jag åkte hem med 10.50 bussen.
När jag kom hem så drog jag och handlade och sen gick jag ut med hundjävlarna! ;d
Nu ska jag vika tvätt som jag lovat min far och sen ska jag kolla upp kläder till begravningen på fredag :(
Har ingen aning om vad fan jag ska ha på mig eller vilken färg eller någonting :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0