Söndag

Jag hade ställt klockan på 09:30 för att jag skulle tvinga med mamma och bada och sola.
Men när jag går upp och säger att idag ska vi bada, så säger hon; det är molnigt elin!
Och när jag tittar ut så är det moln precis överallt :( Så det blev inget med det och jag gick och la mig :P
Nu har molnen försvunnit så att jag ska nog ut och sola mig brun till min student på fredag (:
Senare ska vi nog handla på ica, och idag är en sån tråkig dag så jag ser fram emot det..
Jag har nämligen bestämt att idag vill jag äta potatis och broccolisoppa med räkor,
och sen vill jag nog göra skagen ikväll också om jag får för det är jag riktigt sugen på!

Idag är en sån där dag när jag är otroligt nere och ingenting känns vidare bra.
Därför tänker jag lägga mig därute i solen och bara njuta av att sommaren är här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0