Studenten!

I förrgår tog jag studenten, det kändes overkligt!
När vi står där och väntar på att få springa ut regnar det inte,
men när vi väl ska åka så börjar det spöregna :S
När jag väl kom ut så visste jag inte var jag skulle ta vägen.
Det var så mycket folk så min släkt kunde ju vara var som helst.
Men jag hittade dom till slut och då fick jag massa saker runt halsen.
Sen gick jag och Erica bort till flaket. Det var ingen rolig resa.
Jag fryser så lätt så jag trodde jag skulle dö av kyla :S
När vi gick av så fick jag låna uffes tröja iallafall, så omtänksamt!
Väl hemma så kom det massa underbart folk. Bästa var att flisan kom :D
Sen var Jonas där också väldigt trevligt.
Vi åt smörgåstårta, tårta osv.. mums!
Jag fick en dator, en ring som varit min mormors mormors, 2800:-, en shaker,
mätglas, piercing, två halsband, pepparkvarn, bestick, ljushållare mm.. :)
Efter det vill jag inte tala om, men fram tills dess var det en underbar student!

   
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0