Tatuering

Mamma och pappa frågade mig vad jag ville ha i studentpresent för någon dag sen,
men det enda jag kunde komma på var väldigt dyra saker som dator, cykel och ny tv :P
Men sen kom jag på något som jag verkligen vill ha och har tänkt på länge, en tatuering.
Förra gången jag tog upp det med mamma och pappa sa pappa;
"du får bara tatuera dig om du tatuerar in en snopp!"
Men det tänker jag inte göra :P jag tänkt mig någon text där nacken och ryggen möts typ..
Har inte riktigt bestämt vad det ska stå än eller om jag ska göra just det.
För jag har även kommit på en cool egen tatuering!
 Det är jag själv som håller en handboll i handen och står på en fotboll. Men vet inte var den passar..
Det är ju ganska dyrt det med så jag vet inte om jag får några pengar till det heller :P
Men annars så ska jag göra det efter sommaren, eftersom jag vill kunna sola och bada i sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0