Tröttfis

Kom precis hem från en trevlig kväll hemma hos Uffe mor Mariann.
Goda pajer och alkohol, jättebra!
Skönt prat med hjärtat, ibland behövs det för min del.
Bara massa jobbiga saker iofs men känns ändå bra efteråt.
Blev hemskickad eftersom han inte orkade med mig inatt igen.
Skulle gå så att jag hade 45 min på mig med det slutade med 29 min.
Mariann berätta hur bra jag var och att jag var hennes favorit, bästaste svärmor <3
Sen var det en annan som frågade om var jag bodde osv så då tog det ännu längre tid.
Och när Uffe och jag skulle säga hejdå tog det tid eftersom jag inte ville lämna honom :(
Ja som sagt, 29 min. Jag brukar gå på typ 30 när jag går fort, så stressad var jag.
Det slutade med att jag joggade hela vägen typ och var svettig som fan.
Och då var det 10 minuter kvar till bussen skulle gå också.
Trevlig busschaufför, alltid lika uppskattat. Och skavsår fick jag också :S
Nu är jag helt slut och ska lägga mig ner och försöka sova, om det går..
Känner oro i magen och allt känns inte så bra, men några timmars sömn hoppas jag på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0