Underbar onsdag + torsdag

Det var så trevligt på trädgår'n igår. Trevligt sällskap och god mat!
Jag åt kalvbiff med pommes och annat smått och gott, sen vaniljpannacotta.
Efter det skulle jag till Uffe en stund. När jag väl skulle åka hem så vill han att jag ska stanna.
Underbara människa, du kommer alltid att ha mitt hjärta!
Imorse när vi vaknade av klockan så mådde Uffe så dåligt så han stannade hemma från jobbet :(
Men jag tog hand om honom en stund och cyklande och handlade åt han, snälla jag.
Jag åkte hem och har städat rummet i princip hela dagen, håller på att somna nu..
Om en halvtimme ska jag träna sen ska jag få massage efteråt. :)
Fick reda på att vi inte har något varmvatten och jag som skulle bada och fixa mig :S
Nu kanske jag måste åka och duscha hos mormor och det suger..
Imorgon tar jag studenten, herregud!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0