Underbart!

Åh jag är så gladgladglad!! (: Allt känns super och värmen är här :D
Underbart samtal igår som avslutades med 3 älskar dig på raken gjorde mycket <3
Jag är så glad idag så jag tänker försöka rensa mitt rum från skit och sen ta en LÅNG dusch.
Och snart tar jag studenten, snart bara en vecka kvar och det är underbart.
Jag har hittills testat det jag ska ha på mig typ 4 ggr och tyckt det var perfekt :D
Jag hoppas att den här underbara känslan håller i sig lite längre än vanligt..!

Men samtidigt så känns allt väldigt dåligt också :(
Jag vet inte vad jag ska göra, kan bara finnas där för dig 24/7!
Nej nu försvann den där glada känslan när jag tänkte på det, usch :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0