Heartbreaking news

Jag är så jävla arg just nu! Och jag tycker så jävla synd om mig själv!
Alltid när jag känner mig lycklig eller att allt är helt rätt, så försvinner det.
Och jag hatar att se er glada jävlar, jag vill bara smälla till er!
Jag har aldrig fått vara sådär glad, och jag har aldrig fått ha kvar något bra.
Och jag hatar mig själv, för att jag aldrig aldrig kan göra någonting rätt.
När jag väl känt att nu slår jag mig till ro, jag har hittat rätt och såhär vill jag alltid ha det,
så försvinner det lika fort som jag hinner tänka att det är så. Så nu tänker jag aldrig mer tänka så!
Jag tänker inse att när något bra kommer till mig, så är det bara tillfälligt, och sen ska jag skita i det!
Jag tänker bli en sån där ensamvarg, för ensam är väl stark, eller?
Jag tänker aldrig någonsin ge mitt hjärta till någon, för jag har inget hjärta att ge längre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0