Funderingar

Jag tänkte sätta mig ute, men det var inget trevligt väder med massa blåst så jag gick in igen.
Jag sitter här och känner mig lite nere och ledsen idag. Men mest funderar jag..
Livet är så otroligt svårt ibland. Jag vet ingenting just nu.
Vad ska jag göra senare i livet, kommer du vara en del av den, eller får jag klara mig själv?
Jag tänker väldigt mycket just nu och det är inte så konstigt efter allting.
Har hänt otroligt mycket dåligt på senaste tiden och jag vill att det ska vända nu!
Jag är bara säker på en sak om min framtid, och det är att jag vill dela den.
Och jag har hittat människan jag vill dela den med. Det känns bra och dåligt på samma gång.
Utan Uffe skulle jag nog inte klara av allt som är och har varit just nu, jag hade aldrig klarat det själv.


Ulf Alexander Pettersson:

Om det är något jag kan lova dig, är det att jag kommer älska dig livet ut.
Jag kan inte föklara hur mycket du betyder för mig, eller hur mycket jag älskar dig.
Du är min andra halva, den som gör mig hel. Du är den bra delen av mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0