Forever you and I

Det har snart gått ett år med Uffe.
Det har varit uppochner, många olika känslor.
Jag har tvivlat och jag har varit säker.
Men nu vet jag. Jag vet att jag vill vara din föralltid.
Jag har aldrig varit så säker på något i hela mitt liv.
Jag vill finnas där när livet är underbart,
men också när du tycker livet suger.
Jag vill få dig på fötter igen när det känns som att du faller.
Jag vill torka dina tårar när du är ledsen och jag vill skratta med dig när du är glad.
Jag vill finnas där när du behöver det, och när du inte behöver.
Jag vill ge dig all min kärlek, jag vill älska dig livet ut.
Jag älskar dig mer än vad som är möjligt att älska någon!



Lite bilder från dagen jag blev tillsammans med Uffe.
VALBORG
  
  

Kommentarer
Postat av: emser

fan va SNYGG jag är på den där bilden.....INTE!

2008-03-19 @ 21:10:38
URL: http://baramills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0