GLAD

Hade otroligt tråkigt igår och försökte få hit Uffe, men kändes inte som att jag lyckades.
Sen ringer han och säger; "öppna ytterdörren".
Då har den underbara människan åkt hit utan att säga det till mig.
Fy fan vad glad jag blev!
Vi låg och myste, kollade på snuten i hollywood och sen fick han min kladdkaka :)
Sov till halv 1 och sen låg vi ett bra tag i sängen.
Vi gick upp och åt och sen så åkte han hem till sig.
Nu gör jag ingenting, har hållt på lite i photoshop och äter kladdkaka nu.
Ikväll ska jag förmodligen plugga, kanske spela bingolotto om mamma köper en ;d

Igår så ringde Yvonne och vi ska kanske till Åhus i sommar, ska bli kul.
Har alltid roligt med henne, hon sprider verkligen glädje omkring sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0