Hannis <3

Igår fick jag välja mellan att ha supermyskväll med Hannah eller träffa Uffe.
Jag valde att åka till Uffe eftersom jag saknade honom så fruktansvärt mycket!
Vi gjorde inget speciellt, tittade på Wallander typ..

Vaknade och var förvånadsvärt pigg för att vara jag.
Åker senare till Hannah panna eftersom jag saknade henne en massa istället.
Dennis kom och hämtade mig vid station eftersom jag var så lat.
Vi bestämmer ganska fort att vi ska bowla, vilket jag hade tänkt på innan :P
Åker dit och jag äger ut dom och vinner med typ 100 poäng mer efter 3 serier.
Efter det är vi alla riktigt hungriga så vi drar en donken, åååh vad gott!!
Ska sova hos Hannah idag och sen imorgon måsta jag plugga :( BLÄ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0