have you forgot?

Vem stod vid din sida när du hade det svårt?
Vem fanns där när du behövde?
Vems axel grät du emot när livet kändes tungt?
Vem fick dig på bättre humör när allt sög?
Vem lyssnade när du ville få ut all ilska och sorg?


Du får det att kännas som att du har mig för du inte har någon annan.
Sen när det kommer någon bättre så glömmer du bort att jag finns.
Tänk på vem som alltid har funnits där.
Och om du fortsätter såhär, så kommer jag inte att finnas kvar.
För jag tänker inte acceptera att vara någon backup för dig längre..
Du må ha saknat henne, precis som jag.
Men du behöver inte glömma mig, bara för att hon kommer tillbaka in i ditt liv igen!

Kommentarer
Postat av: Alinne

Fin text

2008-03-18 @ 15:06:55
URL: http://alinneandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0