Helgen

Efter att ha varit på stan så åkte jag hem och hämtade passet.
Åkte sen tillbaka till älskling där jag duschade och gjorde mig i ordning.
Tog min sen till Hannah där det var massa brudar, tex Malin :)
Ölspel och jag har aldrig blev det också, kul :p
Fick skjuts av Denka till mobergs där jag fitck vänta på Em, hon missade bussen.
Det första jag ser när jag ska ställa mig i kön är du, självklart.
Men jag brydde mig inte ett dugg under kvällen, varför skulle jag?
Jag dansade runt med Em, minglade med en massa folk och hade kul.
Var med Uffe i slutet av kvällen, det var skönt att han var där.
Irriterande bara att jag inte kunde sluta tänka på henne, det gick inte.
Det förstörde ganska mycket för mig, men det bara blev så :(
Avslutade natten med vurre på statoil, perfekt!

Sov till halv 2 och sen gick vi upp och kollade på massa skidor.
Inte det roligaste, men jag var så trött så det blev bra ändå.
Åker hem, saknar Uffe direkt när jag går utanför dörren som vanligt.
Tänker att vi inte kommer ses på ett tag.. :/
Kommer hem och bestämmer med mamma att äta kinamat.
Städar innan mamma kommer hem och sen hämtar vi maten.
Kommer perfekt hem till 8 för att titta på melodifestivalen.
Luuk är så jävla bra. "Titta ett mumintroll". Jag gillart!
Sitter nu och tänker på Ulf,
önskar att han vore här och titta på csi miami med mig :(
Känslorna jag har nu gör mig rädd, så jävla rädd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0