Sjukling

Idag är jag sjuk, igen :/
Vaknade och kunde inte andas eftersom allt var igentäppt :S
Ska nog snart lägga mig i ett skönt bad och lyssna på musik, det låter skönt.
Blir ingen träning idag, det suger.
Men jag ska iallafall få vara med på matchen, men jag får säkert inte spela mycket :S
Jag som sett fram emot den här matchen ett tag nu.

Igår träffade jag hjärtat. Vi tittade på csi miami från i lördags.
Han har jätteont i munnen, tycker så synd om honom!
Pratade en massa, det kändes ganska bra sen.
Det är helt sjukt att man kan älska någon så mycket.
Kommer aldrig någonsin att sluta göra det.
Det känns bra att veta att han är min igen, så synd för er andra!
He´s off the market again!

Kanske ska till mobergs imorgon, vet inte riktigt om jag orkar
eftersom jag mår dåligt idag men vi får se.
Ska Uffe ut så drar jag också ut. Det är jag som får bjuda honom imorgon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0