Trysil <3

Efter min match i lördags så skjutsar mamma mig till Uffe eftersom jag hade så tung packning. Vid Rösa så får jag övningsköra till Frötuna kyrka och det var jätteroligt (: När jag kom fram så gick vi hem till mamma Mariann och fixade lite.

Dagen efter så åkte vi till Trysil, men först skulle vi åka till farmor och farfar och sen kolla på världens sötaste Vegard när han spelade hockey. Jag fick sitta i mitten och jag fick så jävla ont i röven så det finns inte. Ulfs farfar hade velat träffa mig hur länge som helst och han blev jätteglad. Han trodde inte att han skulle få träffa mig innan han dog, men det fick han och fler gånger ska det bli. Ulfs farmor är skithärlig! Vegard var jätteduktig, verkligen.

Väl där så åkte vi skidor för det mesta. Ulfs mamma tyckte jag var riktigt duktig men jag tyckte att jag sög och att jag bara förstörde eftersom dom andra var jätteduktiga. Vi spelade en massa bluffstop också och det var kul. Sen joddlade Mariann och jag trodde jag skulle kissa på mig för det var så kul. Det var hur fint som helst där och jag längtar redan tillbaka. Sista dagen så tog jag och Uffe en massa kort, dom blev ganska bra. Vi skulle åka buss hem så vi fick en stund för oss själva och då kollade vi på vasaloppet och sen började vi gå mot bussen. Det gick snabbare än förväntat så vi tog en god fika som Uffe bjöd på och sen så gick vi på ica och handlade lite. När vi väl åkte så började jag nästan gråta. Det var helt underbart där, speciellt med älskling. Man vet ju inte om man kommer att se stället igen och det var lite jobbigt. Det bästa med veckan var att Jag och Uffe är tillsammans igen. Det är helt jävla underbart och jag tänker aldrig släppa taget!

Haha när vi spelade bluffstop så synade jag Antons bluff och då sa han: you bitch!
Efter det så trodde Anton att Vegard bluffade fast han inte gjorde det och då sa Vegard; Who's the bitch now? Det var så jävla kul :P Älska Vegard <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0